کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9425 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نصب و مدیریت نرم‌ افزار های ویندوز با UniGetUI

UniGetUI یک برنامه است که هدف اصلی آن ایجاد یک رابط کاربری بصری (GUI) شهودی برای رایج‌ ترین مدیران بسته‌ های خط فرمان (CLI) برای ویندوز 10 و ویندوز 11 مانند Winget، Scoop و Chocolatey است. با UniGetUI، می‌توانید هر نرم‌ افزاری را که در مدیران بسته پشتیبانی شده منتشر شده است، دانلود، نصب، بروزرسانی و حذف نصب کنید - و موارد بسیار دیگر.

 

نصب و مدیریت نرم‌ افزار های ویندوز با UniGetUI

 

ویژگی‌ های UniGetUI:

  1. نصب، بروزرسانی و حذف نرم‌ افزار از سیستم خود را براحتی با یک کلیک انجام دهید: UniGetUI بسته‌ ها را از رایج‌ ترین مدیران بسته برای ویندوز ترکیب می‌کند: WinGet، Chocolatey، Scoop، Pip، Npm و .NET Tool.
  2. بسته‌ های جدید را کشف کنید و آنها را فیلتر کنید تا براحتی بسته مورد نظر خود را پیدا کنید.
  3. قبل از نصب هر بسته، اطلاعات دقیق متادیتا را مشاهده کنید. URL دانلود مستقیم یا نام ناشر و همچنین اندازه دانلود را دریافت کنید.
  4. با انتخاب چندین بسته قبل از انجام یک عملیات، به راحتی نصب، بروزرسانی یا حذف نصب چندین بسته را به صورت انبوه انجام دهید.
  5. بسته‌ ها را بطور خودکار بروزرسانی کنید یا هنگام در دسترس بودن بروزرسانی‌ ها اطلاع داده شوید. نسخه‌ ها را رد کنید یا بروزرسانی‌ ها را بطور کامل در هر بسته نادیده بگیرید.
  6. بروزرسانی‌ های موجود خود را با لمس یک دکمه از پنل Widgets یا پنل Dev Home با UniGetUI Widgets مدیریت کنید.
  7. نماد سینی سیستم همچنین بروزرسانی‌ ها و بسته نصب شده موجود را نشان می‌دهد تا بطور کارآمد یک برنامه را بروزرسانی یا یک بسته را از سیستم خود حذف کنید.
  8. نحوه و مکان نصب بسته‌ ها را به راحتی سفارشی کنید. گزینه‌ ها و سوئیچ‌ های نصب مختلفی را برای هر بسته انتخاب کنید. یک نسخه قدیمی را نصب کنید یا نصب یک معماری 32 بیتی را اجباری کنید.
  9. بسته‌ ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا برنامه‌ای را که پیدا کردید به آنها نشان دهید.
  10. لیست‌ های سفارشی بسته‌ ها را صادر کنید تا سپس آنها را به دستگاه دیگری وارد کنید و آن بسته‌ ها را با پارامترهای نصب سفارشی قبلاً مشخص شده نصب کنید. راه‌ اندازی دستگاه‌ ها یا پیکربندی یک تنظیم نرم‌ افزاری خاص هرگز آسان‌ تر نبوده است.
  11. بسته‌ های خود را در یک فایل محلی پشتیبان‌ گیری کنید تا در هنگام مهاجرت به یک دستگاه جدید، براحتی تنظیم خود را در عرض چند ثانیه بازیابی کنید.

 

یادداشت‌ های انتشار UniGetUI 3.1.2 Beta 2:

  1. این نسخه برای راحتی امضا نشده است. نسخه‌ های پایدار همیشه امضا خواهند شد.
  2. تغییرها:
    1. پشتیبانی از cargo اضافه شد.
    2. نصب کننده نباید دیگر در برخی سناریوها خراب شود.
    3. بهبود آیکون‌ ها
    4. بهبود عملیات بسته
    5. ارتقاء App Sdk 1.6
    6. تنظیمات و بهبود های رابط کاربری
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50995 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/26 تعداد مشاهده: 637
سافت گذر